Sfaturi ușor de urmat pentru a avea un business de succes în online

Să conduci un business nu e treabă ușoară, mai ales în mediul online unde concurența este acerbă. Poate părea greu să te diferențiezi de ceilalți, însă în realitate nu e chiar așa. Dacă urmezi câteva sfaturi ușor de aplicat și ai răbdare, vei observa cum afacerea ta va crește în mediul online. 

Dar să lăsăm vorbăria și să trecem la What To Do…

  • Pe site

Creează un site care să funcționeze foarte bine, ușor de utilizat și cu un design plăcut. Poate te interesează și articolul: Știi cât de simplu e să-ți construiești singur propriul site?

Mai ales dacă deții un magazin online, alege o firmă de găzduire web care să-ți garanteze o viteză bună (peste 90% dintre utilizatori părăsesc un site care se încarcă în mai mult de 10 secunde) și securitate site-ului tăuÎn general, utilizatorii au mai multă încredere să folosească site-uri protejate, decât pe cele cu o conexiune necriptată. Mai ales atunci când e vorba despre introducerea unor date sensibile, precum informațiile cardului bancar, parole și alte informații cu caracter personal.

La Hostgate, indiferent de pachetul de găzduire web pe care îl alegi din oferta noastră, avem o serie de tehnologii web performante care sunt incluse: LiteSpeed, CloudLinux, Backup prin R1soft, Certificat SSL (are rolul de a proteja informațiile de pe internet, precum: parole,  date bancare, date de identificare etc.), dar și servicii opționale la costuri excelente.

Asigură-te că pe site-ul tău sunt trecute toate informațiile importante și relevante pentru business. Nu omite de partea SEO. Implementează On-Page SEO, care, pe scurt, înseamnă:

  • adăugarea a cât mai multor cuvinte cheie relevante, acolo unde este posibil;
  • optimizarea URL-urile: să fie cât mai scurte și să cuprindă cuvintul-cheie dorit. 
  • alegerea unor titluri atractive, dar strategic gândite– titlul H1 ar trebui să conțină cuvântul-cheie. Încearcă să inserezi cuvântul cheie si în subtitluri. Nu neglija meta-titlurile și meta-descrierile.
  • scrie un text suficient de mare pentru descrierea produselor, în care să inserezi și cuvinte-cheie conexe (long tail key words, sinonime). Ai grijă ca fiecare produs/serviciu să aibă o descriere potrivită și suficient de detaliată pentru client, astfel încât să-și poată da seama din prima că asta e ceea ce caută. 
  • În afara site-ului

Fii prezent pe Social Media. Chiar dacă tu vinzi mai bine pe Google, este ok să fii prezent și pe platformele de socializare, pentru notorietate/vizibilitate mai mare. Poți profita de Social Media pentru a-ți promova portofoliile, pentru a crea o legătură cu publicurile tale, pentru a le arăta avantajele de a folosi produsele/serviciile tale. Află mai multe în articolul: Unde să te promovezi online: pe Google sau pe Facebook?

Gândește un plan editorial pentru afacerea ta și postează regulat, dar fără să exagerezi. Mesajele tale de pe Social Media trebuie să aibă legătură cu domeniul tău de activitate, să fie atractive pentru public și să nu se axeze doar pe reclame. Profită de mesajele de pe rețelele de socializare pentru a-i provoca să vină pe site, ca să afle mai multe despre produs/serviciu și chiar să cumpere.

De asemenea, platformele de socializare sunt, așa cum le spune și numele, pentru a socializa. Ceea ce ne duce la următorul punct…

Interacționează cu publicul tău. Comunicarea cu publicul îi face pe oameni să se simtă apreciați și respectați. Un brand câștigă mai multă încredere și simpatie din partea clienților, dacă interacționează cu ei. Răspunde-le la comentarii și recenzii, chiar și atunci când nu sunt cele mai grozave. Oamenilor le place să vadă un brand capabil să accepte și criticile, nu doar laudele. În plus, comunicând cu publicul tău, îți poți da mai bine seama ce faci bine și unde mai ai de lucrat.

Fii consecvent cu imaginea brandului tău pe toate platformele de socializare pe care le utilizezi. Acest lucru cântărește enorm pentru credibilitatea afacerii.

Dacă afacerea ta e prea complexă și nu ai timp suficient pentru toate, apelează la o agenție specializată în marketing digital, care te poate ajuta cu o strategie integrată de marketing, dar și cu administrarea conturilor de Social Media, partea de SEO și setarea campaniilor și a ad-urilor. 

Mai multe informații despre serviciile noastre poți găsi pe site-ul nostru, dar ne poți contacta și la tel. 0376 448 228.

Lasă un comentariu